Функція балансування швидкості веденого приводу

Май 27, 2021

Функція настройки балансу швидкості

Головні принципи:
  • Працює тільки в режимі FLUX (замкнутий швидкісний контур);
  • Мета використання: розподіл між двигунами, які мають механічну зв'язок, навантаження;
  • Одіна завдання для всіх приводів;
  • Функціонування за принципом «ведучий-ведений»;
  • Ведений працює в режимі швидкості, при можливості балансування швидкості по крутний момент;
  • Ведучий - в швидкісному режимі.

Screenshot_1.png
Функція швидкісного балансу

Основні принципи:
  • Швидкісний баланс є функцією порівняння крутять моментів веденого двигуна і ведучого;
  • Можна задавати моменти за каскадним принципом;
  • Число відомих приводів обмежується трьома одиницями;

Screenshot_2.png

Функція швидкісної балансування

Області використання:
  • корабельні лебідки, висотні крани, дифузійні апарати, а також інше обладнання з валами двигунів, які механічно між собою пов'язані.
  • переваги:
  • Висока надійність даного рішення з резервуванням приводів;
  • Постійна підтримка точно встановленої швидкості, завдяки чому динамічна помилка знижується
  • Рівномірний розташування навантаження в швидкісному діапазоні, в тому числі і нульової швидкості.

Screenshot_3.png

Функція дотримання балансу швидкості

Опис характеристик

Привід ведучий:
  • Робота в режимі «FLUX with motor feedback» (пар. 1-01);
  • Замкнуте швидкісний контур (пар. 1-00);
  • Джерело, що забезпечує зворотний зв'язок по швидкості - енкодер моделі 24В або ж плата енкодера модифікації МСВ102 (пар. 1-02);
  • Аналоговий вихід AO42, що подає сигнал крутного моменту:
 
Параметр 6-50 = [149] Torque% lim 4-20 mA;
Параметр 6-51 = 0%;
Параметр 6-52 = 100%.

Screenshot_4.png

Функція балансування швидкості

список параметрів

 
Привід ведений:
 
  • Швидкісний контур замкнутий (пар. 1-00);
  • робота в режимі «FLUX with motor feedback» (параметр 1-01);
  • для швидкості джерело зворотного зв'язку, може бути використана плата енкодера МСВ102, яку нерідко замінює енкодер 24В (пар. 1-02);
  • сигнальний джерело зворотного зв'язку крутного моменту (від ведучого приводу) - аналоговий вхід 54:
    • Параметр 6-22 = AI54 з низьким електричним струмом = 4 mA;
    • Пар. 6-23 = AI54 з високим показником струму = 20 mA;
    • Параметр 6-24 становить 0%;
    • Параметр 6-25 дорівнює 100% (максимум)

Screenshot_5.png

Функція швидкісної балансування

Загальні дані

Привід ведений:
 
  • джерело сигналу зворотного зв'язку, орієнтованої по моменту (від ведучого приводу), являють собою звичайний аналоговий вхід 54:
    • Параметр 7-10 = Torque Feedback Source, що дорівнює AI54.
 
  • Настроювання (забезпечення балансу) швидкості і відомого приводу:
    • Параметр 7-01 = Speed PID Droop - [рівень падіння (підстроювання) рівня швидкості, прямо пропорційно крутним моментів.

Screenshot_6.png

Повернення до списку