У Danfoss створили систему автономного управління транспортом

Январь 19, 2018
На минулому в середині листопада в німецькому Ганновері виставці Agritechnica 2017, найбільшої в сфері агропромислового обладнання, компанія Danfoss представила унікальний проект DAVIS. З ним робота з технікою, на кшталт трактора, буде комфортніше і безпечніше - адже це система автономного управління!
 
Автопілот - тема модна в світі автомобілебудування: розробками такого типу займаються всі автовиробники, численні стартапи і навіть Google. Але автономні системи управління транспортом напевно будуть затребувані і за межами звичайних доріг, впевнені в Danfoss. Адже без оператора штабелери, навантажувачі, сівалки, комбайни, трактори і інша схожа техніка можуть працювати швидше, точніше, ефективніше, при цьому з мінімальним ризиком ушкодження як обладнання, так і людей. Ці цілі і переслідує проект Danfoss Autonomous Vehicle Integration System, скорочено DAVIS.
 
Технічних деталей реалізації цієї концепції розробники поки не розкрили. Однак в Danfoss розповіли про 6 ключових принципах функціонування DAVIS:
• контроль і аналіз поведінки машини через хмарні технології;
• системи планування глобального і локального маршруту техніки;
• швидке виявлення і об'їзд перешкод на шляху транспорту;
• просунуті алгоритми аналізу даних від різних типів датчиків;
• інтелектуальне управління на основі зібраної інформації;
• гнучкість платформи для адаптації під різні типи техніки.
 
На практиці все це повинно забезпечити ряд важливих переваг. Устаткування під керуванням DAVIS буде здатний пересуватися по об'єкту і між ними самостійно, а також під віддаленим контролем людини. Також воно може не просто їздити, а й виконувати всі необхідні процедури: піднімати піддони з вантажем, розвантажувати поклажу в потрібному місці, вести обробку землі тощо Плюс проект готовий до роботи і з гідравлічними, і електричними системами.
 
На підтвердження всього цього компанія Danfoss опублікувала кілька відео. У них невеликий навантажувач з DAVIS на борту самостійно їздить по закритому майданчику, об'їжджає всі перешкоди, оперує вилами, а контроль за процесом, в тому числі за допомогою відеокамер, можна здійснювати фактично з будь-якої точки планети. Правда, коли це все стане серійним, поки не ясно. Але кращого втілення для фірмового девізу Danfoss не придумати: «Engineering Tomorrow», «Інжиніринг завтрашнього дня»!

Повернення до списку