Нові енергетично ефективні круїзні лайнери компанії AIDA Cruise стандартизовані приводами VLT® Danfoss

октября 01, 2015
Всі електродвигуни лайнерів AIDA Cruise нового покоління 2015/2016 використовують приводную техніку VLT® щоб забезпечити ефективне управління і комфорт пасажирів.
 
30 червня 2013 року компанія AIDA Cruise святкувала установку кіля одного з двох круїзних лайнерів нового покоління енергетичної ефективності та екологічної чистоти.
 
Оптимізовані під морські умови приводу VLT® AutomationDrive FC 302 були визначені як стандарт для всіх електромоторів в моторному відсіку, в відсіках водопостачання, палубних механізмів, готелю і HVAC систем, які будуть поставлені провідними світовими постачальниками морського обладнання.
 
Приводу VLT® являються легко керованими і простими в експлуатації
 
Все двигуна є високоефективними згідно стандарту IE 3 для забезпечення макисмально енергетичної ефективності. Стандартизуючи платформу управління електродвигунами компанія AIDA ставить за мету досягнення економічесской ефективності та експлуатацію лише однієї платформи управління електродвигунами.
 
Глава відділу електрики лайнерів AIDA Ульф Хайзекорн пояснює, «Ми максимально спрямовані на стандартизацію, яка допоможе нам зменшити кількість постачальників устаткування і уникнути складнощів пов'язаних з великою кількістю різних платформ. Використовуючи однакові приводу по всьому кораблю нам потрібно лише розібратися в одній системі, в слідстві чого моніторинг і експлуатація всієї сістемои стають набагато простіше і економічно ефективніше. »
 
Компактні приводу VLT® IP55 690V усувають проблему довгих кабелів до електродвигунів.
 
Напруга електромережі на судні в 690V дозволяє зменшити вагу багатьох кілометрів силових кабелів. На кожному судні більше 100 приводів FC302 потужністю від 2.2 до 400 кВт, які оснащені інтерфейсом PROFINET. Найбільші приводу Danfoss відносяться до типорозміру D frame, за розмірами є одними з найменших приводів даної категорії потужності, які представлені на світовому ринку.
 
«Міцні приводу IP55 відмінно підходять для установки в моторних відсіках поряд з двигунами, усуваючи при цьому необхідність використовувати довгі кабелю до моторів» говорить Ульф Хайзекорн.
 
Найбільші суду AIDA
 
По завершенні будівництва двох нових круїзних лайнерів вони будуть найбільшими суднами компанії AIDA. Вагою в 124,500 тонн два ідентичних корабля будуть довжиною 300 м і зможуть вмістити близько 3,300 пасажирів.

Повернення до списку