Круїзні лайнери тримають курс на «зелені хвилі»

Октябрь 01, 2015
Коли лайнер вагою в 125.000 тонн відправиться з японського дока компанії Mitsubishi Heavy Industries в свою першу подорож в березні 2015 року, він стане справжньою плаваючою селом. Судно зможе розмістити на борту 3.250 пасажирів та ще половину це числа в якості екіпажу. Подібно невеликому селі, він буде оснащений системами подачі прісної води, очищення відпрацьованої води, спалювання сміття і системою управління температурою повітря.
 
Цей плавучий гігант є одним з 2-х круїзних лайнерів середнього розміру, замовленими німецькою компанією AIDA Cruises. Danfoss VLT Drives буде єдиним постачальником перетворювачів частоти від носа до корми обох лайнерів. Завдяки приводам, що регулюють роботу насосів, буде забезпечена оптимальна швидкість обертання насосів, компресорів та вентиляторів в машинному відділенні. Перетворювачі частоти забезпечать комфортну температуру в каютах для пасажирів і приміщеннях для екіпажу. А під палубою приводи VLT® подбають про те, щоб система очищення води витрачала мінімальну кількість енергії.
 
Цей проект прекрасно ілюструє потенціал, наявний у Данфосс на ринку круїзних суден. У той час коли інші сегменти морського ринку виявилися зачеплені фінансовою кризою, ринок круїзних лайнерів залишився відносно поза загальними тенденціями. Згідно з даними Міжнародної Асоціації круїзних ліній (Cruise Lines International Association), в 2011 році в круїз вирушило рекордне число туристів - 20 млн. Чоловік. І компанія Cruise Market Watch, яка відстежує тенденції круїзного ринку, припускає, що це число збільшиться ще на один мільйон чоловік в цьому році.
 
«Такий спосіб проведення відпустки імпонує все більшій кількості людей, але, разом з тим, ця сфера також є високо конкурентним ринком, де важливо знижувати витрати, пов'язані з подорожжю кожного пасажира. У той час коли ціни на енергоносії зростають, виникає все більший інтерес до енергозберігаючих технологій », говорить Helge Vandel Jensen (Хелге Вандель Дженсен), Business Development Manager (Директор з розвитку) відділу Marine (Суднобудування) в структурі VLT Drives.
 
 
важлива віха
 
Таким чином, цей підрозділ розширить свою діяльність на даному ринку. І два німецьких судна є важливою віхою в цьому процесі. Ніколи раніше VLT Drives не виконувала такого масштабного замовлення на ринку круїзного кораблебудування. Обидва судна будуть укомплектовані перетворювачами частоти загальною вартістю близько в 400.000 - 500.000 євро. І лише перетворювачі частоти, які керують процесом вентиляції та роботою насосів, дозволять добитися економії енергії в розмірі 30%. Тим часом, не менш важливим є те, що компанії, що виробляють двигуни, і виробники комплексного обладнання для круїзних лайнерів тепер починають усвідомлювати, що може запропонувати Данфосс.
 
"Завдяки реалізації цього проекту ми налагодили контакти з розробниками двигунів, які до цього не хотіли з нами працювати", - говорить Helge Vandel Jensen.
 
Він пояснює, що даний підрозділ два роки тому змінило свою стратегію. Якщо раніше воно продавало свою продукцію час від часу на ринку круїзних лайнерів через виробників комплексного обладнання і компаній, що займаються виробництвом двигунів, тепер Данфосс звертається в компанії- перевізники безпосередньо, для того, щоб стати переважним постачальником по відношенню до всіх систем, встановлених на кораблі. Коли компанія-перевізник схвалила співпрацю з Данфосс, виробники обладнання дивляться на нас більш сприятливо. І цей підхід окупається. Даний підрозділ вже має на черзі кілька проектів.
 
 
 
Привабливі перспективи
 
Однак Helge Vandel Jensen також визнає, що Данфосс буде поставляти більше перетворювачів частоти компанії Mitsubishi Heavy Industries, оскільки, за його словами, Ви не просто будуєте два корабля і перемикаєтеся на наступний проект. Будівництво суден - дуже дороге підприємство, і тому суднобудівні заводи будують лише один корабель, якщо вони очікують, що будуть ще інші аналогічні суду.
 
І є всі підстави для оптимізму. Згідно журналу World Cruise Industry Review, щороку на розробку нових технологій і оптимізації існуючого флоту витрачається 925 млн. Євро. Крім того, в період з нинішнього року до 2016 року буде побудовано ще 20 нових круїзних лайнерів.
 
«Перспективи виглядають багатообіцяюче, і ми очікуємо зростання продажів перетворювачів частоти. Сьогодні на борту корабля встановлено набагато більше приводів в порівнянні з терміном п'яти- або десятирічної давності. »
 
 
Факти
 
  • Попит на енергоефективну продукцію на ринку круїзних суден підстьобується ще і новими, більш жорсткими вимогами до викидів судів в атмосферу. Починаючи з 2015 року, в Північному, Балтійському і Карибському морях, а також уздовж американського узбережжя будуть введені більш жорсткі обмеження. А саме ці райони є зоною активного круїзного судноплавства.
  • Компанія AIDA Cruises є однією з 11 компаній, що знаходить у власності Carnival Group - найбільшої круїзної компанією. Обидва нових судна будуть високо енергоефективними з рівнем споживання палива на рівні менше 2.8 л/100 км (35км / л) на одного пасажира.
 
За матеріалами журналу Global Danfoss 3/12

Повернення до списку