100% екологічний супермаркет дозволяє економити 30% електроенергії

октября 01, 2015
Супермаркет REMA 1000 в місті Тронтхейм, Норвегія виділяється з більшості продуктових супермаркетів. Він на 100% екологічний і в ньому реалізовані найсучасніші рішення Danfoss, які дозволяють зберігати до 30% електроенергії.
 
REMA 1000 виглядає як звичайний супермаркет, але на цьому все подібність і закінчується: на даху нового маркету росте зелена трава, встановлені повітряні завіси »на вході, чотири енергетичні ями глибиною по 170 м і спеціальні панелі змонтовані із зовнішньої сторони будівлі для максимально ефективного використання природного світла всередині будівлі.
 
Але найважливіше що в маркеті REMA 1000 реалізована новітня система рекуперації тепла базована на CO2.
 
«Це супер нове хай-тек рішення по рекуперації тепла і CO2. Ідея полягає в тому, що система охолодження також працює як тепловий насос взимку і кондиціонер влітку. Надлишок тепла системи охолодження використовується для підігріву підлоги, підігріву повітря вентиляційної системи і для підтримки тротуарів без льоду і снігу в холодні Норвезькі зими »говорить головний вчений-дослідник Армін Хафнер з компанії SINTEF Energy Research. SINTEF Energy Research є дуже важливим партнером Danfoss. Три роки тому у Danfoss і SINTEF Energy Research з'явилася можливість створити еко рішення для підігріву і охолодження для REMA 1000 в Норвегії. Чотири провідних спеціаліста Danfoss зайнялися цим проектом. Один з них, Фред Шмідт сказав:
 
«Для інженера спеціалізується на охолодженні, цей проект є проектом мрії, тому що об'єднує в собі управління всіма видами енергії - охолодження, підігрів, вентиляція і кондиціювання повітря. Створення такої системи для REMA 1000 це мрія, що збулася інженерів і надзвичайно захоплюючий проект ».
 
Армін Хафнер додав: «вперше в історії охолодження ми реалізували 100% екологічне рекупераційних рішення, засноване на ноу-хау компанії Danfoss і контролерах Danfoss Electronic Controllers and Services.»
 
Протягом наступних кілька місяців SINTEF Energy Research і Danfoss будуть простежувати енергетичну ефективність системи і чекають що REMA тисячі стане концептом для, як мінімум 150-ти Норвезьких продуктових магазинів, які планується побудувати протягом наступних кількох років.
 
«REMA 1000 в Трондхейм - унікальний маркет за рахунок великої кількості додаткового обладнання яке вимірює економію електроенергії. По факту це лабораторія, і ми постійно міряємо енергпотребленіе і вважаємо економічну вигоду. Скоро ми навчимо кілька фахівців, виберемо найефективніші складові системи і перетворимо їх у стандартний набір для 150 магазинів в Норвегії. Врешті-решт ми отримали стандартну рішення з обладнанням plug & play, яке буде встановлюватися в супермаркетах за кілька днів.
 
Співдружність компаній SINTEF і Danfoss:
 
«Команда Danfoss виконала відмінну роботу. Вони ефективні і конструктивні, і кожен хто бачить магазин вражений комфортом і вискоім якістю. В даний момент у SINTEF є багато текучих і майбутніх проектів і ми з нетерпінням чекаємо роботи з компанією Danfoss над новими проектами »уклав Армін Хафнер.
 
 
 
Факти про дане рішення:
 
- Компанія Danfoss співпрацювала з SINTEF Energy Research, Норвезьким урядом, керівництвом супермаркетаREMA 1000 для зменшення енергоспоживання на 30% до 2020-го року.
 
- магазин ефективно використовує підігрів підлоги, вентиляцію, кондиціювання повітря, танення снігу і зберігання термо енергії.
 
- розробники скомбінували функції охолодження і теплових насосів, кондиціонерів а також різних пристроїв зберігання тепла.
 
- енергетичні ями глибиною 170 м використовуються для охолодження влітку і як джерело тепла для теплових насосів взимку.
 
- нове рішення по світу зі спеціальними панелями змонтованими з зовнішньої сторони будівлі, замість вікон, для отримання максимальної ефективності природного світла в будівлі.
 
- новий контролер Danfoss AK-SM 850 стежить за повним споживанням енергії всього магазину.

 

З моменту відкриття супермаркету в серпні 2013 року, працівники магазину насолоджуються комфортними умовами, що в свою чергу призводить до комфорту клієнтів.

Повернення до списку